Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
Expectations
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;
- Identify and assess customer's needs to achieve satisfaction;
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
- Meet personal/teams targets;
- Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
- Follow communication procedures, guidelines, and policies;
- Work with managers on customer feedback.
- Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
- Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
- Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
- Excellent interpersonal skills;
- Attention to detail and desire to learn;
- High sense of responsibility and enthusiasm;
- Ability to work independently and in a team;
- Flexible, adaptable to new changes;
- Freshmen are preferable.
1. Salary and Benefits
- Salary range: up to 10,000,000 VND/month;
- Attractive bonus and benefits and annual salary review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
- International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
- Modern hardware, No dress code, Free drinks (coffee, tea, etc.)
- Laptop/computer and other equipment is provided.
- Training and career development opportunities;
- Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games;
- Free in-house classes: Yoga, K-pop Dance, Choreography Dance,...
- Operating hours: Monday through Sunday.
- Work in a maximum of 40 hours per week (5 shift/week)
All interested candidates are welcome to apply. Please send your resume (in English) expressing your interest to us!
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng