OBJECTIVES
To be a part of the PMAX acquisition engine, together with Media function, to consult & provide media strategic approach & actionable plan to drive impact for client businesses.
JOB DESCRIPTION
Key result area 1: Client Pitching / Media Planning (80%)
Be the trusted advisor/ to-go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief's objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs
Follow-up on operations, and optimization of digital campaigns which you planned to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Coordinate with the BD team to meet potential clients to discover their needs/problems/painpoints and get briefs from that
Key result area 2: Digital Campaign Execution: (20%)
Responsible for the execution, the day to day running of all search, social, and display advertising campaigns (with instructions of LM)
Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (CPL, CPO, ROAS, CAC,...)
Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
Be the trusted advisor/ to-go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief's objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs
Follow-up on operations, and optimization of digital campaigns which you planned to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Coordinate with the BD team to meet potential clients to discover their needs/problems/painpoints and get briefs from that
Responsible for the execution, the day to day running of all search, social, and display advertising campaigns (with instructions of LM)
Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (CPL, CPO, ROAS, CAC,...)
Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.Yêu Cầu Công Việc
Must have
Minimum 1 year of work experience in a media agency, client-side in-house team
Solid experience in media planning and buying across all digital platforms, with hands-on experience in advertising technology platforms: FB, Google, Ad-network,...
Highly evolved presentation and reporting skills, analytical skills & problem-solving skills are the MUSTs
Entrepreneurial mindset - driven, self-motivated, can-do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong critical thinking and problem-solving skills
Good to have
Demonstrated experience and success working in a client-facing role.
Shows depth of understanding of the industry, business, brands, and consumers in client conversations.
Experience in the execution of digital marketing campaigns
Experience in integrated planning will be an advantageLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng