Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Hơn 12 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Đầu tư Dược phẩm HTP (HTP Pharma) ngày càng khẳng định vị thế hàng đầu trong ngành Dược - Mỹ Phẩm - Thực Phẩm Chức Năng Việt Nam. HTP chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm uy tín - chất lượng với các thương hiệu nổi tiếng như Sắc Ngọc Khang, Hoa Thiên, Bảo Nguyên... Sản phẩm của HTP Pharma đạt được nhiều danh hiệu uy tín như: Hàng Việt Nam chất lượng cao, Sản phẩm uy tín, chất lượng vì sức khỏe cộng đồng, Sản phẩm & dịch vụ xuất sắc…
Review Dược Phẩm HTP - HTP Pharma
Công ty chú ý quan trọng đến việc đào tạo và phát triển đội ngũ nhân sự nhưng chậm chạp trong công việc tăng lương