![CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ PHÁT TRIỂN SÂN GÔN CHÍ LINH CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ PHÁT TRIỂN SÂN GÔN CHÍ LINH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-20-1694093380.png)
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
![CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ PHÁT TRIỂN SÂN GÔN CHÍ LINH CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ PHÁT TRIỂN SÂN GÔN CHÍ LINH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-20-1694093380.png)
Sân Gôn Chí Linh (ChiLinh Golf) tọa lạc tại Phường Sao Đỏ, Thành phố Chí Linh, Hải Dương cách Hà Nội hơn 70km, trên trục đường Hà Nội – Hạ Long. ChiLinh Golf được đánh giá cao không chỉ tại Việt Nam mà toàn khu vực Đông Nam Á. Sự tôn trọng tuyệt đối địa hình, thổ nhưỡng đã mang lại danh xưng “Sân gôn thách thức nhất Việt Nam” cho ChiLinh Golf.
Những ưu thế về thiên nhiên với diện tích lớn, các hồ nước tự nhiên bên những dải đồi xanh hùng vĩ bao quanh, tiện ích đẳng cấp đặt tiêu chuẩn quốc tế, cùng một đội ngũ caddie giàu kinh nghiệm chuyên môn … ChiLinh Golf sẽ là một trải nghiệm tuyệt vời đối với tất cả những người yêu mến golf.
Những nghề phổ biến tại Chí Linh golf
Bạn làm việc tại Chí Linh golf? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Chí Linh golf](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-20-1694093380.png)