Mô tả công việc
• Undertaking front desk service duties.
• Administering check-in and check-outs.
• Assigning rooms and issuing keys.
• Delivering mail and messages.
• Processing guest payments and managing bills.
• Coordinating with porters, concierge, kitchen staff and housekeeping.
• Acting as a central source of information for guests during their stay.
• Processing food and beverage requests.
• Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
• Coordinating third-party services such as tour guides, taxis, airport transfers and rental cars
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Yêu cầu công việc
- Good English skill
- Priority for the local candidate around Chuong My area
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
- Experience in OPERA system is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập năm 2004, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư Tây Bắc (Tây Bắc Group) hoạt động trong lĩnh vực xây dựng – bất động sản. Đến nay, sau 13 năm hình thành và phát triển, Tây Bắc Group đã mở rộng hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực:
- Xây dựng,
- Khu Dân cư cao cấp,
- Làng nghề,
- Trung tâm thương mại,
- Chợ hiện đại,
- Tư vấn – quản lý đầu tư bất động sản và xuất nhập khẩu…
- Và nhiều công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực ngành nghề.
Có mặt tại nhiều tỉnh thành trên cả nước, Tây Bắc Group đã góp phần thúc đẩy phát triển kinh tế địa phương, tạo điều kiện làm giàu cho người dân và nâng cao đời sống trong khu vực.