Mô tả công việc
Welcome guests/customers positively and implement administrative duties under best quality
- Welcome customers at the time they have just come.
- Understanding the customers’ requests and guide them to appropriate person / office.
- Ensure reception area is tidy with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
- Perform duties at telephone switchboard by transferring incoming call to appropriate person/office.
- Providing basic and accurate information of IVB to customers via phone/email.
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries to appropriate department
- Receive & deliver daily magazine, newspapers to the Board of Executives
- Assist secretary in any tasks as assigment
- Other duties shall be assigned by Section Head/Department Head.
Yêu cầu công việc
- Female with bright appearance, height from 1,6 m
- Good skills of communication, time management, problem solving
- Professional attitude, appearance and soft voice.
- Active, tidy, clean, honest and enthusiastic in work, team-working
- Microsoft Office skills.
- Experience: have experience in relevant position is a plus
- Language: Basic English or Madarin - Chinese
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Được thành lập năm 2004, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư Tây Bắc (Tây Bắc Group) hoạt động trong lĩnh vực xây dựng – bất động sản. Đến nay, sau 13 năm hình thành và phát triển, Tây Bắc Group đã mở rộng hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực:
- Xây dựng,
- Khu Dân cư cao cấp,
- Làng nghề,
- Trung tâm thương mại,
- Chợ hiện đại,
- Tư vấn – quản lý đầu tư bất động sản và xuất nhập khẩu…
- Và nhiều công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực ngành nghề.
Có mặt tại nhiều tỉnh thành trên cả nước, Tây Bắc Group đã góp phần thúc đẩy phát triển kinh tế địa phương, tạo điều kiện làm giàu cho người dân và nâng cao đời sống trong khu vực.