Mô tả công việc
• Support innovation, trouble shooting for new product development and sourcing.
• Deploy and execute the responsible category/Key components sourcing strategy from global perspective.
• Research new technologies and lead innovation projects cross the global organization. Closely with PD/Quality to evaluate, apply the new technologies into new design.
• Manage Cost (total cost) throughout product life (from sketch concept until EOL) by negotiation, bid, cost analysis, VAVE, market benchmarking etc., purchasing tactics.
• Develop and maintain supplier relationship to secure FLX business suitability and growability.
• Manage supplier performance and develop supplier to achieve continuous improvement and contribute to FLX business.
• Negotiate purchase contracting Terms & Conditions inclusive but not limited to Price, payment term, Incoterm, warranty, liability etc.
• Responsible to lead supplier qualification evaluation and regular assessment.
• Market intelligence, and provide regular report refer to the relevant market intelligence refer to commodity or industrial, do best practice benchmark analysis.
• Support Operation refer to supplier performance issue, obsolescence and excess, Leadtime etc.
• Involve and strongly support new product development with global cross-functional team to achieve a best new product launch on target cost, quality, Leadtime, etc.
• Willing to take other special project assignment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in mechanical, e-mechanical, electronic preferable. MBA is a plus.
• Preferable to have R&D working experience for motion upholstery sofa products.
• Fluent English and Chinese in both oral and written is a must.
• Proficient in Microsoft office.
• 10+ years in sourcing, purchasing, supply chain management in international manufacturing company. Experience of finish goods sourcing in home furnishing industrial - upholstery, wooden etc is a plus.
• Team player. Good communication skill.
• Result-orientated, work under pressure, problem solving skill under uncertainty environment.
• Willing to travel up to 50%.
• Language: English and Chinese
Quyền lợi được hưởng
• Good salary and benefits according to ability.
• All benefits as per Vietnam Labor law.
• Opportunities to promote.
• Professional, dynamic working environment
Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Phát triển Nhất Tín (gọi tắt là “Nhất Tín Logistics”) được thành lập ngày 02 tháng 06 năm 2014 với sự tham gia của các cổ đông đầy nhiệt huyết trong lĩnh vực Chuyển Phát Nhanh – Logistics.
Chúng tôi cung ứng Dịch vụ bưu chính trong phạm vi nội tỉnh, liên tỉnh và Quốc tế được Bộ Thông tin và Truyền thông cấp phép, trong đó lĩnh vực phục vụ chính của Công ty là nhận và chuyển phát tận nơi: Thư báo, Bưu phẩm bưu kiện, Hàng mẫu, Tài liệu khoa học kỹ thuật, Chứng từ Thương mại hồ sơ thầu… Hình thức nhận tận nơi và phát tận nơi (Door to Door), ngoài ra chúng tôi còn cung cấp dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ, vận chuyển đường sắt, vận tải đường biển, khai báo Hải quan, cho thuê kho bãi và lưu kho… Đặc biệt là vận chuyển hàng Thương mại điện tử e-Logistics (phát hàng thu tiền – COD).
Với thái độ tự nguyện mong muốn chạm tới cảm xúc từng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Hình thức nhận tận nơi và phát tận nơi (Door to Door), ngoài ra chúng tôi còn cung cấp dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ, vận chuyển đường sắt, vận tải đường biển, khai báo Hải quan, cho thuê kho bãi và lưu kho
Review Nhất Tín Logistics
Đãi ngộ bìn thường nhưng đồng nghiệp thân thiện, thu nhập ổn
Công ty tốt, rõ ràng trong chính sách rõ ràng hơn rất nhiều, hưởng đầy đủ chế độ đúng luật
Đồng nghiệp vui vẻ nhưng phúc lợi kém, không học hỏi được nhiều