Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Be responsible for Trade Marketing strategies and implementation to increase sales volume and product visibility
- Make annual budget and target for product category
- Develop and evaluate category-specific promotion plan
- Functionally responsible for data analysis and trade programs to optimize Coverage.
- Directionally responsible in developing trade pricing strategy (with appropriate trade competitive response plans) in alignment with Category and Marketing Plans. Monitor competitive price actions plan and recommend changes as appropriate.
- Work with Marketing team on new product developments with regards to product launch, exit, pack counts, top line forecasts (market share, volume) and baseline / incremental forecasts due to in-store promotions.
- Track and analyze all BTL activities implemented to take out learning’s & improve activities in the future
- Cooperate with marketing to organize events such as Sales Briefing, Retailer Conference and market visit
- Evaluate the needs of the field and translating that into specific Trade marketing programs. Ensure alignment across the Sales and Marketing organizations on field sales needs
- Work closely with the Marketing to improve processes that link corporate brand building activities and Product Development activities with Sales activities
- Be responsible for the development, execution, and performance of all programs designed to increase product presence and well display
- Putting in place, monitor and improve processes to link all Marketing activities with the activities of the Sales team.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University in Marketing or Business Administration
- At least 5 years experience in Trade Marketing in FMCG field
- Strong understanding of business discipline and channel development
- Strategic, planning and data analysis skill.
- Good communication skill.
- Be dynamic and creative
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.