Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Analyse data, execute plans, find out problem for improvement.
- Collect and update sales data of all channels from admin team or export from company’s system every day
- Analyse sales data to give out action plan for distribution, sales performance improvement.
- Find out the problems in sales operation and suggest the suitable solution to improve management
2. In charge of product & visibility training for sales team
- Work with supplier to collect the product information
- Make the presentation for product information and give training plan in monthly, quarterly
- Work with MT & GT manager to organize to train product information for all sales team as the plan.
3. Manage and control all activities of business activities of Milk powder brand budget, inventory
- Work with Brand and plan with brand & Sales team on sales plan, promotion lan, visibility plan, activation plan in accordance
- Execute, monitor and evaluation action plans of brand to sales team
- Make all reports as brand’s requirement such Daily, weekly, monthly, PI, marketing and other reports to Ferrero
- Plan and manage Trade spend by month, session and year.
- Control stock level of fresh goods and minimize NED stock.
Other tasks assigned by BOD
Yêu Cầu Công Việc
- A bachelor degree in marketing / bussiness administration, and 5 years of solid experience in sales and business development / brand Marketing preferably from FMCG, in powder milk industry.
- Has experience in managing distributors independently
- Have good at english communication with 4 skills is must
- Have good negotiation skill with Suppliers
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.