Mô tả công việc
As an Assistant Trade Marketing Manager at Minthacare, you are responsible for driving effective marketing always-on BTL activities and promotion for Bioderma in all sales channels, under the direction of the Brand Manager.
1. Develop & perform full year organising Trade Marketing plan in line with business objectives/ brand objectives
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
2. Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers and internal/ external partners
3. Promotion champion
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
4. Evaluation & Report for all projects by month/ quarter
5. Budget management
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
6. Complexity management:
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Yêu cầu công việc
At least 2 years working experience in FMCG, Beauty, Cosmetic.
Good communication skills.
Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Good command of English
Time management: Excellent time management skills to prioritise tasks, to meet and anticipate deadlines, to guarantee every material and activity will be delivered on time.
Master of Microsoft Office (Word, Excel, PPT)
Adaptability, versatility, eager to thrive and learn, business oriented.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.