Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MISSIONS:
· Manage and update customer data into internal system
· Receive/forward/respond to customer requests/complaints/inquiries
· Monitor/coordinate with other departments to ensure quality and timeliness of service delivery
· Monitor and collect factory rents
· Prepare price quotations, contracts, sales reports and other documents as required.
· Perform reception and administrative duties as assigned.
· Translate documents (English - Vietnamese, Vietnamese – English)
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
· Good appearance, good communication and customer service skills
· Easy-going, active, organized
· Fluent in English
· Second language is an advantage (Chinese/Korean/Japanese)
· Having 1-2 years of working experience in Sale/Customer Service/Administration…
· Good at Microsoft Office
BENEFITS
· Attractive, competitive salary and bonus
· Other benefits: annual health check-up, 24/24 accident insurance package, company trip (domestic and international), and other benefits
· Working in an international environment (Japan, Korea, UK, China)
· Divers training courses and clear career development path
· Shuttle bus from District 5, District 7, District 8
· Working hours: 8:00 am - 4:30 pm
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Video Tuyển Dụng
anyLEARN là nền tảng kết nối giáo dục. Tức là kết nối giữa người dạy, các trường học, trung tâm đào tạo và học viên. Hoạt động tương tự như một sàn thương mại điện tử về lĩnh vực giáo dục. Nói 1 cách khác dễ hiểu hơn thì anyLEARN là đơn vị booking học tập. Vì vậy anyLEARN không chỉ dừng lại ở các khóa học online mà trên anyLEARN sẽ có các trung tâm đào tạo dạy trực tuyến, trực tiếp, học qua video, học qua app,...