Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
MAI VIỆT LAND là công ty chuyên kinh doanh, môi giới bất động sản nghỉ dưỡng từ các Chủ đầu tư lớn trên thị trường bất động sản Việt Nam. Mai Việt Land có Ban Lãnh đạo giàu kinh nghiệm, đã hoạt động hơn 15 năm trong ngành bất động sản và đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, năng lực vững vàng. Chính vì vậy, dù mới thành lập nhưng Mai Việt Land nhanh chóng ghi dấu ấn và khẳng định năng lực, uy tín của mình trên thị trường. Công ty đã hợp tác và tham gia phân phối các dự án bất động sản nghỉ dưỡng của các Chủ đầu tư lớn, điển hình là Tập đoàn Flamingo - đơn vị có quần thể nghỉ dưỡng Flamingo Đại Lải Resort lọt Top 10 Resort đẹp nhất thế giới. Mai Việt Land đang tập trung nỗ lực phát triển nguồn nhân lực song song với tiềm lực tài chính, mở rộng quy mô công ty và không ngừng tiếp thu học hỏi để cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng, đạt được tiêu chí vàng và giá cả hợp lý. Trong tương lai gần, Mai Việt Land sẽ là địa chỉ tin cậy, đơn vị hợp tác giàu tiềm năng được các Quý đối tác, Quý chủ đầu tư và Quý khách hàng tin tưởng lựa chọn. Ngày 25/7/2019, sau chưa đầy 1 tháng ra mắt, Mai Việt Land đã vinh dự được vinh danh trong Top 7 đại lý tiêu biểu của Tập đoàn Flamingo nhờ vào những cố gắng và thành tích đáng nể của công ty. Tầm nhìn Bằng khát vọng dẫn đầu và chiến lược kinh doanh, phát triển bền vững, Mai Việt Land phấn đấu trở thành công ty kinh doanh bất động sản uy tín, thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Sứ mệnh Đối với khách hàng: Cung cấp các giải pháp, dịch vụ bất động sản nghỉ dưỡng hợp lý, hữu hiệu, giúp khách hàng tiết kiệm thời gian, chi phí, góp phần mang đến cuộc sống ưu việt cho khách hàng. Luôn đặt chữ TÂM và chữ TÍN lên hàng đầu để tạo lập sự tin tưởng, hài lòng nơi khách hàng. Đối với đối tác: Nêu cao tinh thần hợp tác tôn trọng, bình đẳng, đôi bên cùng có lợi, cùng phát triển. Đối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc lành mạnh, năng động, tất cả hỗ trợ, giúp đỡ nhau cùng phát triển. Công ty tạo mọi điều kiện vật chất cũng như tinh thần để nhân viên có thể phát huy hết năng lực của mình. Đối với xã hội: Đóng góp tích cực vào sự phát triển kinh tế xã hội, tổ chức các hoạt động hướng về cộng đồng, thể hiện tinh thần, trách nghiệm của một doanh nghiệp lớn tại Việt Nam. Giá trị cốt lõi Uy tín: Lấy chữ TÍN là nền tảng trong hợp tác, kinh doanh, tạo dựng sự tin tưởng bền vững, lâu dài đối với đối tác, khách hàng. Chất lượng: Chất lượng từ lãnh đạo, nhân viên đến các dự án cung cấp cho khách hàng. Hiệu quả: Hiệu quả của công việc là thước đo mà toàn thể nhân viên Mai Việt Land hướng tới. Cơ cấu tổ chức Mai Việt Land cam kết đồng hành cùng khách hàng và đối tác để tạo lập các giá trị văn hóa, kinh tế, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống và sự phát triển của ngành bất động sản Việt Nam. Trân trọng!