Mô tả công việc
PURPOSE OF POSITION
Provide secretarial and administrative services to the HR Department and the hotel, in line with Lotte Hotel Hanoi standards.
MAIN ROLES
- Visa/ Work Permit
- Outsourcing management
- Take casual orders as per approved by GM, to be in the reviewing line of the proposal raised on Moin
- Get casual signed on agreement
- Maintain & update casual database & report
- Provide facilities/equipments on their first day
- Casual time attendance check on Cadena system
- Support casual to open bank account
- Recognition program
- Refresh package management
- Parking issues
- Staff birthday
- Order monthly office stationery
- Manage general affairs (taxi, internet, phone)
- Manage HR fund
- Support staff to go to Korea and vice versa
- Admin reports
- Other HR and Admin issues
- Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
- Oversee all Purchase Requisitions in the department
- Handle general enquiries
- Take dictation of correspondence as required
- Maintain confidentiality at all times on all matters
- Demonstrate essential overall knowledge of the organization
- Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
- Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive internship allowance.
- Duty meal is provided.Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Wonderful working environment with the professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Experience: Open for Fresher or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Thành Đô được hình thành vững chắc từ những kinh nghiệm và khát vọng chinh phục thị trường Bất động sản Việt Nam. Với tầm nhìn chiến lược, khẳng định và nâng cao vị thế của mình, Chúng tôi đang dần chứng minh vị trí và vai trò của mình trên thị trường Bất động sản. Lấy tiêu chí : “ Uy tín – Chuyên nghiệp – Nhân văn” để hoàn thiện mình, Thành Đô là môi trường lý tưởng cho mọi người phát triển sự nghiệp và là lựa chọn tin cậy cho đông đảo khách hàng. Tự tin với đội ngũ chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo và giàu tâm huyết.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Chúng tôi sẽ đem đến cho quý vị những sản phẩm chất lượng mang giá trị bền vững. Chúng tôi khẳng định Thành Đô là đối tác hoàn hảo và là người bạn đáng tin cậy của Qúi khách hàng.