Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Issue and upload invoices to customers' portals (approximately 200 per month for both HK & SG).
- Process bank receipts from customers in Xero (around 100 per month for both HK & SG).
- Process suppliers' invoices in Xero (approximately 150 per month for both HK & SG). Checking will be done in-country initially before sending them over for processing.
- Prepare payments to suppliers in the bank internet portal (about 50 per month for both HK & SG) and process debit card transactions.
- Perform bank reconciliation.
Yêu Cầu Công Việc
*** Education and experience
- University or college degree, major in Accounting or knowledge in accounting field.
- Minimum 1 year as a tax accountant or general accountant.
*** Skills:
- Ability update new regulations and give tax advices to team.
- Ability to prepare tax reports & tax audit.
- Strong at excel skill.
- Good at English communication.
Note: "By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND-CP on personal data protection"
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.