Mô tả công việc
JOB SPECIFIC TASKS
• Check daily and constantly with Chief Concierge for additional bookings, cancellation, flight changes, additional instructions, special request, etc.
• Check and monitor details of flight arrivals/departures to ensure timely pick-up/drop-off
• Report to Concierge Desk and Reception Desk regularly for any flight delay or cancellation on both incoming and outgoing flights.
• Overall knowledge of standard operating procedures Airport services.
• Monitor daily arrivals and anticipate guest need and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
• Establish contact with all airline desks at both the International and Domestic terminals to build relationship with those clients.
Yêu cầu công việc
Good communication
Service mind
Quyền lợi được hưởng
• 02 months of probation with Full salary
Service charge
Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Local and International training course
• 05 working days
02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Associate Appreciation Week
Take-care culture
• Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.