Mô tả công việc
1. To prepare all internal & external sales documentation for the commercial purpose of the company
2. To communicate with both internal & external parties for the purpose of customer relation care
3. To assist with Sales & Operations department in conducting task related to customer care.
4. To maintain well organized tracking & reporting system within the Sales & Marketing Department
5. To perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
2. Lunch allowance
3. 16 paid day on leave per year
4. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance, 24/24 accident insurance
5. Professional training and personnel activities organized periodically
6. Career development opportunities at internal organizations
7. Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
- Good at English listening & communications.
- Meticulousness & diligence
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.