Mô tả công việc
Carry out check- in and check – out process.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am (if required)
Quyền lợi
Clear growth and promoted opportunities
Outing trip
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Compulsory SHUI upon full gross salary
Annual health check, Additional health insurance
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Uniform, free parking
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:05:02
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.