Việc làm Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Cập nhật 19/11/2024 13:17
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu
Operations Executive (Import - Export staff for Trading Company)
Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu
58 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities:

· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers

· Provide support for marketing and events coordination.

· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.

· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.

· Order management for key account customers.

· Follow up with customers and ensure full payment is received.

· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.

· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.

· Preparation of monthly management reports.

· Other duties as assigned by Reporting Manager

Yêu Cầu Công Việc

Pre-requisites:

• Degree in Business Administration or equivalent qualifications

• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area

  • sales support
  • shipping/freight/custom clearance
  • warehouse operations e.g. inventory control

• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details

• Able to work in teams as well as independently.

• Must be able to work in a fast-paced environment.

• Good proficiency in written and spoken English.

• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)

• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.

• Able to work at Tan Binh District (HCMC)

Benefits:

  • Attractive salary and bonus
  • 5-day working week: Monday to Friday
  • Local and overseas product trainings provided
  • International and stable work environment
  • Good career development opportunities
  • Annual team-bonding event
  • Healthcare Insurance

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2/13a Bạch Đằng Phường 2, Phường 2, Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu
Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
50 Sầm Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ NHÂN LỰC TOÀN CẦU - GMAS, là doanh nghiệp chuyên về lĩnh vực hoạt động dịch vụ đưa người lao động và chuyên gia đi làm việc ở trong nước và nước ngoài theo hợp đồng. Công ty Cổ phần Dịch vụ Nhân lực Toàn Cầu (GMAS), là doanh nghiệp chuyên thực hiện hoạt động dịch vụ đưa nhân viên, chuyên gia đi làm việc ở nước ngoài theo hợp đồng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Công ty Cổ phần Dịch vụ Nhân lực Toàn Cầu (GMAS), là doanh nghiệp chuyên thực hiện hoạt động dịch vụ đưa nhân viên, chuyên gia đi làm việc ở nước ngoài theo hợp đồng.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Click để đánh giá