Mô tả công việc
Check your working area, ensure everything is clean and tidy, the equipment is working and in good conditon.
Answer the hotline for booking or others request from the guest by following the company SOP.
Perfomce check/payment procedure by following the company SOP.
Check daily booking / private group / event, re-confirm the booking when necessary.
Welcome the guest and escort the guest to their table by following the company SOP.
Farewell and check guest satisfaction.
Assist / help others department when possible.
Perfomce others task assign by supervisor/manager
Quyền lợi được hưởng
Full benefit according to the provision of Law and State
Competitive Salary
Service charge
Team building, Staff party
Discount for staffs members
Slip shift allowance
x3 basic salary + 1 compensation leave when working on public holiday
Yêu cầu công việc
Following company policy, rules, and sop.
Good working manner.
Honesty, Responsibility, Enthusiastic, Discipline.
Ability to work overtime if required, working on a holiday, Tet.
At least 1-year experience in the Hostess/ Cashier position
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Dịch vụ Quản lý tài sản & Đầu tư ASAHI JAPAN được thành lập dựa trên cơ sở hợp tác vững mạnh giữa Tập đoàn Xây dựng, Đầu tư và Quản lý bất động sản uy tín Nhật Bản – TOYO GROUP và Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản được lựa chọn hàng đầu Việt Nam.Với mong muốn cung cấp giải pháp bất động sản toàn diện và có dịch vụ tốt nhất Việt Nam, ASAHI JAPAN đã và đang tạo nên một chuỗi dịch vụ bất động sản khép kín: Đầu tư – Phân phối – Khai thác – Vận hành, gồm 3 lĩnh vực:
+ Quản lý Tài sản (dưới thương hiệu ASAHI JAPAN )
+ Phân phối tiếp thị dự án bất động sản (dưới thương hiệu ASAHI LAND )
+ Dịch vụ lữ hành, quản lý lưu trú và khai thác cho thuê (dưới thương hiệu ASAHI LUXSTAY ).