Mô tả công việc
· Coordinate with Marketing team to create and manage all F&B in-house collaterals, including banners on screens, and similar platforms adhering to the group standards
· Communicate and interact on daily basis with guests and promote on-site all restaurants, in-villa, services, and through targeted F&B initiatives.
· Manage, update, and coordinate the yearly F&B plan, Executive activities and strategies to promote all F&B offerings
· Coordinates all requirements for F&B menus, including menu editing, translation, printing, and similar.
· Guest contact point of any matter pertaining to F&B. Communicate directly with group leaders/bookers. Be a connection between our guests and the operations team, and drive the team in managing guest experience on-site
· Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and food and beverage team. Stay up-to-date with industry trends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and growth.
· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement and growth.
· Liaise with all other outlets (including F&8 Admin, accounting, purchasing, front office, etc.) for and on behalf of the supervisor. When and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reservation desk. This includes also group reservations.
· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shooting preparation & photo/video shooting model consent forms, etc. (if the project is for F&B).
· Consolidate, analyze F&B weekly & monthly report and put into actions promptly to make sure target reached
· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
- 1+ years of sales experience.
- Excellent customer service and sales skills.
- Strong verbal and written communicator.
- Excellent phone and presentation skills.
- Proficiency in Microsoft Office, CRM, and sales software programs.
- Good negotiation and problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty Cổ phần Du lịch C.E.O (CEO Travel) là đơn vị thành viên thuộc Công ty Cổ phần Tập đoàn C.E.O (CEO Group).
Với bề dày kinh nghiệm gần 20 năm hoạt động, năng lực tài chính vững mạnh và tầm nhìn trong lĩnh vực bất động sản - thế mạnh của C.E.O Group, chủ tịch C.E.O Group đã quyết định tham gia vào lĩnh vực du lịch và dịch vụ, nhằm khai thác tối đã những tiềm lực sẵn có của C.E.O Group.
Các dự án lớn của Tập đoàn CEO Group như Tổ hợp nghỉ dưỡng Novotel Phú Quốc resort, khách sạn 5 sao Best Western Premier Sonasea Phú Quốc, Pullman Cam Ranh, khu tổ hợp nghỉ dưỡng Sonasea Dragon Bay, Sonasea Vân Đồn Harbor City, khu tổ hợp nhà ở Baboo Garden City.
Là một thành viên của CEO Group, C.E.O Travel với chiến lược kinh doanh dịch vụ và du lịch khác biệt sẽ đem đến cho du khách những trải nghiệm đẳng cấp với các dịch vụ hoàn hảo. Với mục tiêu phát triển du lịch bền vững, du lịch có trách nhiệm với môi trường và cộng đồng, dịch vụ du lịch của C.E.O Travel đang và sẽ luôn hoạt động theo đúng khẩu hiệu "Vì cuộc sống chất lượng hơn).
Hiện tại CEO Travel có văn phòng đại diện tại Hà Nội, Vân Đồn – Quảng Ninh, thành phố Hồ Chí Minh, Phú Quốc, với đội ngũ nhân sự trẻ, tài năng và nhiệt huyết chúng tôi sẵn sàng đưa đến cho khách hàng những dịch vụ du lịch mới nhất, đẳng cấp và chuyên nghiệp.