Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Du lịch C.E.O (CEO Travel) là đơn vị thành viên thuộc Công ty Cổ phần Tập đoàn C.E.O (CEO Group).
Với bề dày kinh nghiệm gần 20 năm hoạt động, năng lực tài chính vững mạnh và tầm nhìn trong lĩnh vực bất động sản - thế mạnh của C.E.O Group, chủ tịch C.E.O Group đã quyết định tham gia vào lĩnh vực du lịch và dịch vụ, nhằm khai thác tối đã những tiềm lực sẵn có của C.E.O Group.
Các dự án lớn của Tập đoàn CEO Group như Tổ hợp nghỉ dưỡng Novotel Phú Quốc resort, khách sạn 5 sao Best Western Premier Sonasea Phú Quốc, Pullman Cam Ranh, khu tổ hợp nghỉ dưỡng Sonasea Dragon Bay, Sonasea Vân Đồn Harbor City, khu tổ hợp nhà ở Baboo Garden City.
Là một thành viên của CEO Group, C.E.O Travel với chiến lược kinh doanh dịch vụ và du lịch khác biệt sẽ đem đến cho du khách những trải nghiệm đẳng cấp với các dịch vụ hoàn hảo. Với mục tiêu phát triển du lịch bền vững, du lịch có trách nhiệm với môi trường và cộng đồng, dịch vụ du lịch của C.E.O Travel đang và sẽ luôn hoạt động theo đúng khẩu hiệu "Vì cuộc sống chất lượng hơn).
Hiện tại CEO Travel có văn phòng đại diện tại Hà Nội, Vân Đồn – Quảng Ninh, thành phố Hồ Chí Minh, Phú Quốc, với đội ngũ nhân sự trẻ, tài năng và nhiệt huyết chúng tôi sẵn sàng đưa đến cho khách hàng những dịch vụ du lịch mới nhất, đẳng cấp và chuyên nghiệp.