Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 55 Tr - 65 Tr VND
Công ty Cổ phần Du lịch C.E.O (CEO Travel) là đơn vị thành viên thuộc Công ty Cổ phần Tập đoàn C.E.O (CEO Group).
Với bề dày kinh nghiệm gần 20 năm hoạt động, năng lực tài chính vững mạnh và tầm nhìn trong lĩnh vực bất động sản - thế mạnh của C.E.O Group, chủ tịch C.E.O Group đã quyết định tham gia vào lĩnh vực du lịch và dịch vụ, nhằm khai thác tối đã những tiềm lực sẵn có của C.E.O Group.
Các dự án lớn của Tập đoàn CEO Group như Tổ hợp nghỉ dưỡng Novotel Phú Quốc resort, khách sạn 5 sao Best Western Premier Sonasea Phú Quốc, Pullman Cam Ranh, khu tổ hợp nghỉ dưỡng Sonasea Dragon Bay, Sonasea Vân Đồn Harbor City, khu tổ hợp nhà ở Baboo Garden City.
Là một thành viên của CEO Group, C.E.O Travel với chiến lược kinh doanh dịch vụ và du lịch khác biệt sẽ đem đến cho du khách những trải nghiệm đẳng cấp với các dịch vụ hoàn hảo. Với mục tiêu phát triển du lịch bền vững, du lịch có trách nhiệm với môi trường và cộng đồng, dịch vụ du lịch của C.E.O Travel đang và sẽ luôn hoạt động theo đúng khẩu hiệu "Vì cuộc sống chất lượng hơn).
Hiện tại CEO Travel có văn phòng đại diện tại Hà Nội, Vân Đồn – Quảng Ninh, thành phố Hồ Chí Minh, Phú Quốc, với đội ngũ nhân sự trẻ, tài năng và nhiệt huyết chúng tôi sẵn sàng đưa đến cho khách hàng những dịch vụ du lịch mới nhất, đẳng cấp và chuyên nghiệp.