Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Senior General Accountant
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
04/08/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
- Verify all payment vouchers, petty cash, advances, rebate vouchers, tax invoices, purchase requisition, purchase orders, cash collection reports, journal vouchers, journal entries, monthly management reports, bank reconciliations
- Assist timely and accurately the generation of management reports for monthly, yearly closing or even ad-hoc basis to Malaysia Head Office
- Checking VAT invoice for land rental, infrastructure charge, water charge before issuance and follow up receivable
- Assist timely & accurately submission of required documentation to relevant authorities as per the laws & regulations of Vietnam
- Prepare management reports including but not limited to monthly reports, quarterly/yearly consol package, yearly budgets & quarterly forecasts
- Prepare the accounts in accordance with Vietnam Accounting Standards (VAS) and Financial Reporting Standards (FRS), and area of concerns are brought up for solutions in a timely manner
- Assist to devise & implement internal controls to the operations to detect & prevent fraud & errors
- Prepare monthly, quarterly & yearly and ad-hoc reports for City Tax Department with regards to VAT, quarterly/yearly corporate income tax, withholding tax, personal income tax and other taxes
- Assist tax submission & finalization
- Liaise with internal / external auditors, tax authorities, bankers and any relevant government bodies in relation to accounting & finance matters
- Verify all payment vouchers, petty cash, advances, rebate vouchers, tax invoices, purchase requisition, purchase orders, cash collection reports, journal vouchers, journal entries, monthly management reports, bank reconciliations
- Assist timely and accurately the generation of management reports for monthly, yearly closing or even ad-hoc basis to Malaysia Head Office
- Checking VAT invoice for land rental, infrastructure charge, water charge before issuance and follow up receivable
- Assist timely & accurately submission of required documentation to relevant authorities as per the laws & regulations of Vietnam
- Prepare management reports including but not limited to monthly reports, quarterly/yearly consol package, yearly budgets & quarterly forecasts
- Prepare the accounts in accordance with Vietnam Accounting Standards (VAS) and Financial Reporting Standards (FRS), and area of concerns are brought up for solutions in a timely manner
- Assist to devise & implement internal controls to the operations to detect & prevent fraud & errors
- Prepare monthly, quarterly & yearly and ad-hoc reports for City Tax Department with regards to VAT, quarterly/yearly corporate income tax, withholding tax, personal income tax and other taxes
- Assist tax submission & finalization
- Liaise with internal / external auditors, tax authorities, bankers and any relevant government bodies in relation to accounting & finance matters
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications: University Graduate in Finance/Accounting
2. Experience: At least 5 years experience in the General accounting or work for Big 4
3. Specific skills / abilities:
- Demonstrated knowledge in Vietnamese accounting system and tax regulations
- Fluent in English spoken and written
- Ability to work independently and in a team under pressure
4. Personal qualities: Reliable, motivated, and honest
1. Qualifications: University Graduate in Finance/Accounting
2. Experience: At least 5 years experience in the General accounting or work for Big 4
3. Specific skills / abilities:
- Demonstrated knowledge in Vietnamese accounting system and tax regulations
- Fluent in English spoken and written
- Ability to work independently and in a team under pressure
4. Personal qualities: Reliable, motivated, and honest
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 44 Hàng Hành, Hàng Trống, Hoàn Kiếm
Công ty cổ phần du lịch dịch vụ thương mại Thiên Phú được thành lập từ năm 2009, công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn và du lịch. Trải qua 5 năm hình thành, phát triển công ty đã và đang tiếp tục mở rộng mạng lưới kinh doanh với các mô hình khác nhau từ nhỏ đến lớn.
Nhằm mục đích đáp ứng nhân sự cho các kế hoạch của công ty, đợt tuyển dụng quý 3 sẽ là một cơ hội cho các bạn có được một môi trường làm việc lý tưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
Bạn làm việc tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
Click để đánh giá