Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
General Accountant
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
19/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
- Manage all accounting transactions that are recorded in ERP.
- Ensure both group report & statutory report comply with the company policy and local regulation.
- Handle monthly, quarterly, and yearly closing. Ensure accuracy, completeness, and timely financial reporting.
- Handle tax legislative regulation. Tax reports (except for PIT) & other reports to the Government. Timely tax payments according to local regulations.
- Handle accrual and allocation, prepaid expenses.
- Control cash flow including cash at the bank, loan (from the parent company, inter-company, or bank loan). Handle cash forecast in detail for the next 3 months.
- Verify the quarterly commission/incentive for the sales team and back-office staff.
- In charge of tax audits and internal & external audits.
- Investigate the gap if any between the physical count of stock & assets and solve the issue.
- Assist the Finance Director in preparing the budget.
- Other ad-hoc assignments from the Management if required.- Graduated from university with a related major
- At least 5 years' experience in the same role at international environment.
- Good in English.
- Familiar with international accounting software such as SAP, ERP, Navision... The candidate with Navision software experience is preferred for recruitment.
- Strong attention to detail and good analytical skills
- Teamwork, ownership, leadership, and collaboration.- Salary package: negotiation.
- Quarterly incentive as company policy.
- 13th salary based on the number of months worked during the year.
- Social insurance salary: each party pays according to the actual salary.
- Full package of annual health check-ups and BaoViet healthcare program by company.
- Company trip.
- Working hours: 8 hours/day from Mon - Fri.
- Ensure both group report & statutory report comply with the company policy and local regulation.
- Handle monthly, quarterly, and yearly closing. Ensure accuracy, completeness, and timely financial reporting.
- Handle tax legislative regulation. Tax reports (except for PIT) & other reports to the Government. Timely tax payments according to local regulations.
- Handle accrual and allocation, prepaid expenses.
- Control cash flow including cash at the bank, loan (from the parent company, inter-company, or bank loan). Handle cash forecast in detail for the next 3 months.
- Verify the quarterly commission/incentive for the sales team and back-office staff.
- In charge of tax audits and internal & external audits.
- Investigate the gap if any between the physical count of stock & assets and solve the issue.
- Assist the Finance Director in preparing the budget.
- Other ad-hoc assignments from the Management if required.- Graduated from university with a related major
- At least 5 years' experience in the same role at international environment.
- Good in English.
- Familiar with international accounting software such as SAP, ERP, Navision... The candidate with Navision software experience is preferred for recruitment.
- Strong attention to detail and good analytical skills
- Teamwork, ownership, leadership, and collaboration.- Salary package: negotiation.
- Quarterly incentive as company policy.
- 13th salary based on the number of months worked during the year.
- Social insurance salary: each party pays according to the actual salary.
- Full package of annual health check-ups and BaoViet healthcare program by company.
- Company trip.
- Working hours: 8 hours/day from Mon - Fri.
Khu vực
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 44 Hàng Hành, Hàng Trống, Hoàn Kiếm
Công ty cổ phần du lịch dịch vụ thương mại Thiên Phú được thành lập từ năm 2009, công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn và du lịch. Trải qua 5 năm hình thành, phát triển công ty đã và đang tiếp tục mở rộng mạng lưới kinh doanh với các mô hình khác nhau từ nhỏ đến lớn.
Nhằm mục đích đáp ứng nhân sự cho các kế hoạch của công ty, đợt tuyển dụng quý 3 sẽ là một cơ hội cho các bạn có được một môi trường làm việc lý tưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
Bạn làm việc tại DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
DU LỊCH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI THIÊN PHÚ
Click để đánh giá