Du Lịch Tiền Giang

Tiền Giang
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Du Lịch Tiền Giang

Cập nhật 30/08/2024 22:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
[HN] KHÁCH SẠN SHERATON TUYỂN NHÂN VIÊN LỄ TÂN 2024
Du Lịch Tiền Giang
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Khác
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tây Hồ - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
  • Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
  • May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
  • Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
  • Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
  • Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
  • Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
  • Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Quyền lợi được hưởng

  • 60 days probation with Full salary & Social Insurance
  • Service charge every month after probation
  • Attractive remuneration package & 13th-month salary
  • Professional training courses
  • Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
  • Duty meal & Uniform provided
  • 05 working days/week.
  • Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
  • Health check every year
  • Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
  • Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide

Yêu cầu công việc

Education and Experience
  • Degree of English/Hospitality/Tourism other relevant major
  • Good communication both in English and Vietnamese
  • Excellent interpersonal skills with demonstrated customer service focus
  • Ability to multi-task
  • Able to work shifts
  • Experience of a similar position in 4 or 5-star hotels is preferred

Personal Attributes

  • Dependability
  • Positive Demeanor
  • Presentation
  • Integrity
  • Safety Orientation
  • Adaptability/Flexibility
  • Stress Tolerance

Interpersonal Skills

  • Team Work
  • Customer Service Orientation
  • Interpersonal Skills
  • Diversity Relations

Communications

  • Listening
  • English Language Proficiency
  • Telephone Etiquette Skills
  • Applied Reading
  • Writing

Analytical Skills

  • Problem Solving
  • Learning
  • Computer Skills
  • Decision-Making

Organization

  • Multi-Tasking

Yêu cầu hồ sơ

Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ 024 3719 9000 - gặp Ms. Trang phòng Nhân sự

For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources

Khu vực
Báo cáo
Du Lịch Tiền Giang Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang chính thức đi vào hoạt động từ năm 1981, trải qua nhiều tên gọi khác nhau, như: Công ty du lịch Tiền Giang, Công ty Du lịch – Ăn uống – Khách sạn Tiền Giang, đến ngày 04 tháng 3 năm 2005, Đại Hội đồng cổ đông chính thức tuyên bố thành lập Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang, theo quyết định số 109 của Chủ tịch UBND tỉnh.

Có hệ thống cơ sở vật chất với chuỗi nhà hàng, khách sạn tiện nghi và khu du lịch nổi tiếng, Công ty có năng lực đáp ứng tốt nhu cầu trên các lĩnh vực gồm: Ăn uống – Khách sạn – Hàng hóa và Lữ hành.

Những nghề phổ biến tại Du Lịch Tiền Giang

Bạn làm việc tại Du Lịch Tiền Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Lịch Tiền Giang

Du Lịch Tiền Giang

Click để đánh giá