Du Lịch Tiền Giang

Tiền Giang
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Du Lịch Tiền Giang

Cập nhật 30/08/2024 22:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Khách sạn Sheraton Hà Nội Tuyển dụng Quản lý Bộ phận Lễ tân (Front desk Manager)
Du Lịch Tiền Giang
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Maintaining Guest Services and Front Desk Goals:
Manages day-to-day front office operations to ensure quality, and standards, and meet customer expectations.
Develops goals and plans to prioritize and accomplish the work.
Handles complaints, disputes, and conflicts to resolve issues.
Manages staffing levels to meet guest service, operational, and financial objectives.
Communicate with employees to align them with business objectives and recognize performance.
Understands the department's financial impact on the overall property.
2. Supporting Management of the Front Desk Team:
Utilizes interpersonal skills to lead, influence, and encourage the team.
Builds trust, respect, and cooperation among team members.
Serves as a role model and supervises all front office areas in the managers' absence.
3. Ensuring Exceptional Customer Service:
Provides exceptional customer service to drive satisfaction and retention.
Responds to and handle guest problems and complaints.
Empower employees to deliver excellent customer service.
Gathers customer feedback and focuses on continuous improvement.
4. Managing Projects and Policies:
Implements customer recognition/service programs and ensures adherence.
Trains staff and monitors adherence to credit policies and procedures.
Supervises daily front desk operations and ensures policy compliance.
5. Supporting Human Resource Activities:
Assists in employee development, coaching, and mentoring.
Addresses employee feedback and concerns.
Participates in the hiring and training of new employees.
Supports employee discipline procedures.At least 2 years of experience is required
Can start as soon as possible
Able to work full-time
Good communication skills in both Vietnamese and English
Commit to work for at least 03 monthsAttractive Salary
Open Career Path
60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
Enjoy the high monthly service charge
Uniforms and meal provided throughout shift
Professional, safe, youthful, and supportive environment
Participate in training courses for international 5-star hotel standards
Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
Luxurious birthday parties with beautiful gifts
Team building activities and TakeCare culture
Khu vực
Báo cáo
Du Lịch Tiền Giang Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang chính thức đi vào hoạt động từ năm 1981, trải qua nhiều tên gọi khác nhau, như: Công ty du lịch Tiền Giang, Công ty Du lịch – Ăn uống – Khách sạn Tiền Giang, đến ngày 04 tháng 3 năm 2005, Đại Hội đồng cổ đông chính thức tuyên bố thành lập Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang, theo quyết định số 109 của Chủ tịch UBND tỉnh.

Có hệ thống cơ sở vật chất với chuỗi nhà hàng, khách sạn tiện nghi và khu du lịch nổi tiếng, Công ty có năng lực đáp ứng tốt nhu cầu trên các lĩnh vực gồm: Ăn uống – Khách sạn – Hàng hóa và Lữ hành.

Những nghề phổ biến tại Du Lịch Tiền Giang

Bạn làm việc tại Du Lịch Tiền Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Lịch Tiền Giang

Du Lịch Tiền Giang

Click để đánh giá