Việc làm Dược Phẩm Cửu Long

Cập nhật 28/08/2024 17:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm Cửu Long
Training & Development Supervisor
Dược Phẩm Cửu Long
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Job objective:
- Enhance the capacity of existing workforce
- Retain and develop talents
- Build a culture of engagement
Scope of work:
- Ensure JD/ FTE of each position matching the requirement of job/ tasks.
- Evaluate employee capabilities to offer appropriate career paths
- Training skills for selected levels, evaluating training results after training
- Evaluate the result of survey, such as job satisfaction, working environment, mental health and happiness of employees
- Propose improvements to enhance the connection between employees and the company
- Analyze report as required
Job relationship:
Training & Development Supervisor must have good relationship with individual, department, partner to do the roles and responsible as below:
Relating Departments: Sales, Logistic, Marketing, Accounting.
Job responsibilities:
Understand the competency requirements of all employees according to JD/ FTE
Analyze the competency requirements of the entire position
Work with HOD/ Mgr to analyze employee competencies, compare with competency requirements.
Make a talent list of employees with good Performance/KPI
Coordinate with HOD/ Line Manager to evaluate attitudes
Follow the talent list to build a suitable training and development roadmap
Identify training needs (through capacity analysis, employee survey, BOD requirements,...)
Training needs analysis (TNA)
Design training content:
Organize implementation:
Evaluation after training:
Report after training:
Follow the list of new comer to conduct Orientation
Plan & budget to organize bonding programs:
+ Survey on the level of satisfaction of employees with their jobs and working environment
+ Survey on employee stress levels
+ Propose workshops to raise awareness about mental health, improve work-life balance
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus
- 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Understand the competency requirements of all employees according to JD/ FTE
Analyze the competency requirements of the entire position
Work with HOD/ Mgr to analyze employee competencies, compare with competency requirements.
Make a talent list of employees with good Performance/KPI
Coordinate with HOD/ Line Manager to evaluate attitudes
Follow the talent list to build a suitable training and development roadmap
Identify training needs (through capacity analysis, employee survey, BOD requirements,...)
Training needs analysis (TNA)
Design training content:
Organize implementation:
Evaluation after training:
Report after training:
Follow the list of new comer to conduct Orientation
Plan & budget to organize bonding programs:Yêu Cầu Công Việc
- At least 5 years experience, at least 3 years of the same role
- Graduated University major: Human Resource, Secretary, Finance, Accounting or the other relevanr major.
- Have experience for working in FMCG or related
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software
- Communication: speaking and writing fluently in Vietnamese and English. Ability to communicate smoothly messages to listener
- Excellent verbal and written communication skills, presentation skills
- Proactive, open-minded, and adaptable in fast-paced and dynamic working environment
- Familiar with traditional and modern training methods, tools and techniques
- Good Presentation Skills
- Strong interpersonal and organizational skills
- Strong project management and process development skills
- Ability to analyze data
- Problem solving mindset
- Critical thinking
- Strong sense of issue detect
- Honesty, interity
- Can-do spiritChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm Cửu Long
Dược Phẩm Cửu Long Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 150 Đường 14/9, Phường 5, TP. Vĩnh Long

Với hơn 40 năm hoạt động trong lĩnh vực Dược phẩm, thương hiệu Pharimexco - VPC của CTCP Dược phẩm Cửu Long (DCL) đã trở thành cái tên thân quen, uy tín với người tiêu dùng, các nhà thuốc và các bệnh viện lớn trên các tỉnh thành của Việt Nam.

DCL là một trong những Công ty hàng đầu trong ngành dược, với doanh thu trên 800 tỷ/năm. Hiện nay Công ty sở hữu các nhà máy: 02 nhà máy Dược phẩm đạt chuẩn GMP - WHO; nhà máy sản xuất dụng cụ y tế; 03 nhà máy sản xuất viên nang cứng rỗng Vicancap; cùng mạng lưới bán hàng phủ khắp toàn quốc.

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm Cửu Long

Bạn làm việc tại Dược Phẩm Cửu Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm Cửu Long

Dược Phẩm Cửu Long

Click để đánh giá