Yêu cầu công việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.
• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.
• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.
• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.
• Strong analytical skills to drive insights into the data.
• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.
• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.
• Highly proficient in Excel and PowerPoint.
• Highly proficient in English.
• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Công Ty CP Dược phẩm Norway Pharmatech As tự hào là nhà phân phối độc quyền của PHARMATECH NAUY, một trong 3 tổ chức sản xuất dược phẩm lớn nhất châu Âu với hàng loạt các sản phẩm nổi tiếng trên khắp thế giới. Được thành lập đã hơn 30 năm với mục tiêu cải thiện sức khỏe cộng đồng hướng đến một xã hội phát triển bền vững.
Pharmatech là đơn vị đại diện của Pharmatech Na Uy tại thị trường Châu Á, là 1 trong 3 nhà sản xuất dược phẩm hàng đầu Châu Âu, cung cấp hơn 1500 sản phẩm cao cấp bổ sung hỗ trợ chăm sóc sức khỏe toàn diện, mong muốn được chăm sóc đến một cuộc sống tốt hơn và lành mạnh hơn cho cộng đồng.