With a deep passion for tea, the founders of MayCha traveled across regions in Vietnam and around the world to source the finest ingredients and develop the most delicious recipes for Vietnamese customers.
By 2024, MayCha has expanded to over 80 stores in the Southern and Central regions, selling 1.5 million cups daily, and has become a leading brand across all online platforms.
MayCha continuously innovates quality products and expands its network nationwide, with the goal of becoming the number one tea brand in the chain market in Vietnam.
Job Description:
Manage current and potential delivery customer database including Grabfood, SPF, Be and Go Jek, analyze customer's needs and behaviors to improve conversion on each platform
Developing channel strategies, planning, execution and investment of sales campaigns to ensure sales achievement monthly
Coordinating the internal departments to implement the monthly promotion tasks and sales campaign
Market research & review and evaluate trade campaign, competitor's actions, and industry data reports (both internal & external) to propose actions plan to capture business opportunity
Monitor/ Coach/ Train for team members to align the Trade team towards the business objectivesAt least 5 years in Trade Marketing, especially for online delivery with proven record
At least 3 years of experience in a management role.
Be hungry for growth
Ability to work under challenging and high-pressured jobs
A spirit of "fail fast and keep moving"
Strong network with delivery platform is a plus
Good communication, listening and growth mindset
Good at analyzing skill
Ownership as a leader and skillfull as a team member
Strong team collaboration skillsFull salary during the probation period, with social insurance contributions starting immediately.
24/7 accident insurance coverage & annual health check.
13th-month salary bonus.
Monthly performance bonuses based on BSC evaluations.
Annual salary review based on performance assessment through PMS.
Exclusive internal employee discount policy.
Dynamic and youthful work environment with extensive soft skills training and engaging internal communication activities
Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016. Chuyên hoạt động trong lĩnh vực phân phối và thương mại các dòng sản phẩm thuốc tân dược, đông dược, vật tư y tế của các đối tác như CTY DƯỢC PHẨM TRUNG ƯƠNG I (Pharbaco), các nước liên minh trong khối EU Châu Âu, Hàn Quốc... Sản phẩm phân phối bởi E-U Pharco đã có mặt tại hơn 10.000 nhà thuốc trên toàn quốc.
Các sản phẩm đang phân phối hiện nay: Alphatrypa DT, Parazacol 150, Parazacol 250, Ceftume, Azithromycin, Khẩu trang Rose Mask,...
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ BHXH và các chế độ phúc lợi khác:
Các hoạt động ngoại khóa
- Thưởng lễ Tết, sinh nhật, du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016.
Mission
Với mong muốn góp phần trong việc đưa các sản phẩm chất lượng hiệu quả, giá thành hợp lý đến với khách hàng bán lẻ, khách hàng tiêu dùng Việt, công ty dược EU Pharco luôn nỗ lực hết mình để hoàn thiện và đem lại những giá trị tốt nhất đến khách hàng và trở thành công ty phân phối và thương mại hàng đầu trong lĩnh Dược Phẩm tại Việt Nam.