To develop and implement marketing & communications strategy, plan and activities to achieve company business target.
Job Duties/Responsibilities:
- To build and execute annual marketing plan & brand identity and positioning.
- To identify and analyze market intelligence, market trends, import/export data, financial data and statistical information, transport projects, customer and competitor behavior and generate reports using databased analytics tools to improve business performance.
- To execute marketing and launching new products/products/techniques/technologies by effective marketing communication programs.
- To organize conferences, seminars, workshops, and company/product exhibitions.
- To contribute to writing copy for marketing material such as brochures, leaflets, posters, flyers and manage their production.
- To write and distribute press releases.
- To lead and coordinate with IT & Technical department to develop/update ADCo website and viral marketing channels, including photo shoots and videos.
- To develop Customer Relationship Management program to improve sales performance and customer loyalty as well as customer insights.
- To manage marketing budget to ensure the healthy growth of the sales to achieve the set target.
- To work closely with other related departments for effective operation.
- To do other tasks assigned by the Deputy Country Director.
Qualifications:
- Minimum University degree of marketing or economics. Master's degree is preferred.
- At least 8 years in marketing, of which 3 years in industrial or technical marketing with B2B.
- Strong marketing communications skills.
- Brand building & brand management.
- Business intelligence & Marketing mix.
- ATL (Above-The-Line) and BTL (Below-The-Line) advertising strategies.
- Market research skills & Numerical skills.
- Analytical, Creative & Logical thinking skills.
- Strong leadership and management skills.
- Planning and organizational skills.
- Good interpersonal, communication & presentation skills, both oral and written.
- Excellent English skills.
- High level of competence with Microsoft Office suite (in particular, advanced Microsoft Excel, PowerPoint & Power BI skills).
- Positive attitudes & behaviors. Passionate & motivated.
- Proactive and hard working under high pressure.
- Self-learning skills, frequent traveling throughout the country.
- Good health.
- No part-time work, private business, or study.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016. Chuyên hoạt động trong lĩnh vực phân phối và thương mại các dòng sản phẩm thuốc tân dược, đông dược, vật tư y tế của các đối tác như CTY DƯỢC PHẨM TRUNG ƯƠNG I (Pharbaco), các nước liên minh trong khối EU Châu Âu, Hàn Quốc... Sản phẩm phân phối bởi E-U Pharco đã có mặt tại hơn 10.000 nhà thuốc trên toàn quốc.
Các sản phẩm đang phân phối hiện nay: Alphatrypa DT, Parazacol 150, Parazacol 250, Ceftume, Azithromycin, Khẩu trang Rose Mask,...
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ BHXH và các chế độ phúc lợi khác:
Các hoạt động ngoại khóa
- Thưởng lễ Tết, sinh nhật, du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Dược phẩm Quốc tế E-U Pharco được thành lập vào năm 2016.
Mission
Với mong muốn góp phần trong việc đưa các sản phẩm chất lượng hiệu quả, giá thành hợp lý đến với khách hàng bán lẻ, khách hàng tiêu dùng Việt, công ty dược EU Pharco luôn nỗ lực hết mình để hoàn thiện và đem lại những giá trị tốt nhất đến khách hàng và trở thành công ty phân phối và thương mại hàng đầu trong lĩnh Dược Phẩm tại Việt Nam.