Mô tả công việc
■Job description
- Make sales plans to expand business & achieve the goals.
- Find potential customers by aggressive networking.
- Find out customer ‘s demand & benefit.
- Collect information for customer decision structure, including decision maker information, acceptance criteria for the proposals, competitor’s information.
- Build intimate relationships with customers.
- Cooperate with Technical team to propose the improvement solution.
- Cooperate with Technical team to provide the services to customers with regular report (weekly report, monthly report…)
- Coordinate with the distributors to expand business.
- Perform other tasks assigned.
RELATIONSHIPS:
- Customers
- Suppliers
- Distributors.
- All staffs
Yêu cầu công việc
Gender:Female
Age:Any
Education level:Uni
Language:Have good oral & written in English
No. of experienced year: Having at least 1 year of experience in B-to-B sales will be preferable
- Accept the freshers who have graduated from university.
Good to have
+ Have good oral & written in Korean or Chinese
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
Quyền lợi được hưởng
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year.
- Company bus from Hanoi Centre.
- Annual company trip, Team building
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Have many opportunities to exchange knowledge in KURITA global network and go aboard training.
- Work experience at foreignaffiliated global company.
- Visit customers by car and taxi.
- Not tied to fixed workplace like factory job.
- Can do WFH 1 time per week.
■Salary:Nego
(Depending on the performance, we can pay as candidate's expectation.)
Công ty cổ phần Eduvator - là đơn vị chủ quản chuỗi Anh Ngữ ZIM, chuyên đào tạo về IELTS uy tín và chất lượng trong thị trường tiếng Anh Việt Nam nói chung và IELTS nói riêng. Với triết lí: "Việc học không nên đóng khung như việc đánh giá một con cá theo khả năng leo trèo", chúng tôi tin rằng không có học sinh cá biệt, chỉ có hệ thống giáo dục chưa khai phóng được năng lực học hỏi của người học. Và chúng tôi cũng tin rằng: không có học sinh không học được tiếng Anh. Việc học và sử dụng tiếng Anh là hoàn toàn có thể với tất cả mọi người nếu mỗi người được tiếp cận phương pháp giáo dục phù hợp với những sự khác biệt của bản thân. Vì vậy, chúng tôi không ngừng nghiên cứu phát triển phương pháp giáo dục cá nhân hoá giúp học viên đạt được tối đa kết quả học tập theo cách riêng.