Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- To ensure an effective replenishment that complies with company standards & policies
- To be responsible for the stockrooms organization (complying with standards, layout, efficiency)
- Responsible for RFID (Radio Frequency Identification) and its devices (PDA's and iPods, a good 25R), practices and routine and works alongside with the Commercial team.
- Responsible for planning stockroom initiatives to come up with solutions to overcome capacity issues
- To manage delivery productivity in line with Company targets.
- To manage and oversee the complete delivery process across all the sections of Stores.
- To support the management team following the sale preparation plan to achieve targets set.
Team Management:
- To lead and keep a high level of motivation within the department
- To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members
- To assist in the development and retention of an effective team
- To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc.,)
Customer Service:
- To ensure the Operation Assistant teams are fully trained
- To participate in performance reviews for subordinates
- Effective, consistent and regular communication with Division Head of Store operations.
- To ensure team schedules are followed up to respect coverage planned.
Health and Safety:
- To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the back of house
- To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and Company procedures to overcome them
- To promote work routines and environment to enhance the welfare of the Teams.
- To actively communicate with the General Services team to ensure maintenance issues are reported and incidences reported until sorted
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Năm 1995, Tổng công ty Elmich, được thành lập tại Ostrava Cộng hòa Séc với lĩnh vực chính là sản xuất và kinh doanh các mặt hàng gia dụng. Trải qua hành trình 25 năm hình thành và phát triển, ngày nay, Elmich đã trở thành Tập đoàn sản xuất và kinh doanh đồ gia dụng tầm cỡ ở Châu Âu. Các thương hiệu gia dụng của Tập đoàn đã xuất hiện tại nhiều hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại nhiều quốc gia, như: Ba Lan, Slovakia, Đức, Áo, Hungari… và nhận được sự đón nhận của người dân trên toàn thế giới.
Châu Âu, thị trường được đánh giá là “khó tính” với những đòi hỏi khắt khe vào bậc nhất thế giới về các tiêu chuẩn chất lượng và an toàn với sức khỏe, đã trở thành lãnh địa mang đậm dấu ấn của thương hiệu Elmich với hàng triệu khách hàng trung thành. Các sản phẩm của Elmich hiện diện tại hầu hết những hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại Cộng hòa Séc và Slovakia như Hệ thống Coop, Glbus, Hruska Market, hệ thống Prio Market và nhiều hệ thống khác. Với độ phủ rộng, chất lượng sản phẩm được khẳng định theo thời gian, những thương hiệu thành viên thuộc sở hữu của Elmich như: Elmich, Smartcook, Teamstar, Unihouse, Penup, Everland đã khuấy đảo thị trường gia dụng Châu Âu.
Là một trong số những thương hiệu được chính phủ Cộng hòa Séc tài trợ đăng ký toàn cầu, ngày nay, Elmich còn vươn tầm ảnh hưởng ra ngoài phạm vi châu lục và có mặt tại nhiều quốc gia khác trên thế giới như: Hoa Kỳ, Mexico, Hong Kong, Myanmar... và Việt Nam.
Năm 2011, Elmich chính thức bước chân vào thị trường Việt Nam, với showroom đầu tiên được khai trương tại Hà Nội. Đến nay, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, Elmich đã có hệ thống gần 10 showroom và hiện diện tại hầu khắp các siêu thị lớn trên toàn quốc, và ngày càng khẳng định được vị thế trên thị trường đồ gia dụng bằng chất lượng sản phẩm và chất lượng dịch vụ đối với người tiêu dùng.