VFBS - A member of the Imex Pan Pacific Group (IPPG), operating in various fields, mainly in franchising international brands. VFBS specializes in franchising foreign food & fast food brands such as: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. With a widespread chain of distribution stores and the best customer service nationwide, VFBS will provide Vietnamese customers with service quality that meets the standards expected from globally renowned brands.
JOB DESCRIPTION:
- Monitor and evaluate training programs, processes, and workflows for quality and effectiveness; make recommendations for improvement.
- Manage training schedules, coordinate class starts at multiple locations, and manage training equipment and materials.
- Design and prepare educational aids and materials.
- Maintain updated curriculum database and training records.
- Organizing monthly certification for crew members and managers
- Daily/weekly store visit checks to improve food standard
- Ensure NSF/QA REV check.
QUALIFICATIONS
- At least 1 years of experience in training with one year of supervisory experience is required.
- Excellent verbal and written communication skills with strong graphic design ability.
- Thorough understanding of training processes.
- Ability to moderate large groups.
- Extremely organized and detail-oriented.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
COMPENSATION AND BENEFITS
Salary and rewards:
- The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
- Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
- Engagement events: Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
- VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities, and energetic people.
- Modern working space, fully equipped for work such as laptops, calling software (3CX),...
- Youthful and professional working environment.
- Opportunity to work with famous managers in the F&B industry.
Learning and Organization Development:
- Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
- Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills, and soft skills
Năm 1995, Tổng công ty Elmich, được thành lập tại Ostrava Cộng hòa Séc với lĩnh vực chính là sản xuất và kinh doanh các mặt hàng gia dụng. Trải qua hành trình 25 năm hình thành và phát triển, ngày nay, Elmich đã trở thành Tập đoàn sản xuất và kinh doanh đồ gia dụng tầm cỡ ở Châu Âu. Các thương hiệu gia dụng của Tập đoàn đã xuất hiện tại nhiều hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại nhiều quốc gia, như: Ba Lan, Slovakia, Đức, Áo, Hungari… và nhận được sự đón nhận của người dân trên toàn thế giới.
Châu Âu, thị trường được đánh giá là “khó tính” với những đòi hỏi khắt khe vào bậc nhất thế giới về các tiêu chuẩn chất lượng và an toàn với sức khỏe, đã trở thành lãnh địa mang đậm dấu ấn của thương hiệu Elmich với hàng triệu khách hàng trung thành. Các sản phẩm của Elmich hiện diện tại hầu hết những hệ thống bán hàng và phân phối lớn tại Cộng hòa Séc và Slovakia như Hệ thống Coop, Glbus, Hruska Market, hệ thống Prio Market và nhiều hệ thống khác. Với độ phủ rộng, chất lượng sản phẩm được khẳng định theo thời gian, những thương hiệu thành viên thuộc sở hữu của Elmich như: Elmich, Smartcook, Teamstar, Unihouse, Penup, Everland đã khuấy đảo thị trường gia dụng Châu Âu.
Là một trong số những thương hiệu được chính phủ Cộng hòa Séc tài trợ đăng ký toàn cầu, ngày nay, Elmich còn vươn tầm ảnh hưởng ra ngoài phạm vi châu lục và có mặt tại nhiều quốc gia khác trên thế giới như: Hoa Kỳ, Mexico, Hong Kong, Myanmar... và Việt Nam.
Năm 2011, Elmich chính thức bước chân vào thị trường Việt Nam, với showroom đầu tiên được khai trương tại Hà Nội. Đến nay, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, Elmich đã có hệ thống gần 10 showroom và hiện diện tại hầu khắp các siêu thị lớn trên toàn quốc, và ngày càng khẳng định được vị thế trên thị trường đồ gia dụng bằng chất lượng sản phẩm và chất lượng dịch vụ đối với người tiêu dùng.