Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high-level industry and company research to identify relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts
- Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality
- Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process
- 0-3 years of work experience in client service or related roles
- Bachelor's degree or equivalent qualification
- Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to perform high-level research and critical thinking
- A client-oriented mindset and passion for delivering quality service
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
EM&AI là đơn vị tiên phong phát triển công nghệ AI tại Việt Nam, triển khai ứng dụng chuyên sâu về nền tảng xử lý ngôn ngữ tự nhiên NLP và trợ lý ảo Conversational AI được biết đến bởi sự cầu toàn, chất lượng và quản lý vượt trội.
Được thành lập vào ngày 09/10/2017, cho đến nay EM&AI đã trở thành một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam cung cấp các giải pháp kinh doanh dựa trên ứng dụng AI với mạng lưới khách hàng hơn 100 doanh nghiệp vừa và lớn. Bên cạnh đó là những giải thưởng lớn và tạo được tiếng vang lớn trong cộng đồng khởi nghiệp Việt Nam. Có thể kể đến như Giải 3 Nhân tài Đất Việt 2017, Á quân Cuộc thi Khởi nghiệp Quốc gia TECHFEST 2020 và Giải thưởng Sao Khuê 2021.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
-
Sứ mệnh của EM & AI là thiết lập mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và doanh nghiệp nhằm nâng cao trải nghiệm của khách hàng và giúp doanh nghiệp nhận được nhiều giá trị hơn từ khách hàng.
-
Trong vòng 2 năm đến, EM&AI hướng đến giới thiệu giải pháp đến nhiều khách hàng doanh nghiệp trong và ngoài nước, khẳng định vị trí và năng lực của các công ty khởi nghiệp công nghệ Việt Nam trên thế giới.
-
Hiện nay, EM&AI đang cung cấp các sản phẩm đột phá với công nghệ xử lý ngôn ngữ tự nhiên thuần Việt đến các đối tác tại Việt Nam. Chúng tôi đang có nhu cầu tìm kiếm các Cộng tác viên để chạy chương trình 1.000 Voucher đến các khách hàng tiềm năng.