Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
New Business Development:
o Identify and pursue new business opportunities in the freight forwarding sector.
o Act as the primary liaison with customers on all business-related matters.
o Obtain freehand business and proactively generate and follow up on sales leads.
o Develop and implement strategies to penetrate new markets and expand the customer base.
Client Relationship Management:
o Provide timely and competitive quotations to customers.
o Conduct regular visits to existing and potential clients to build and maintain strong relationships.
o Follow up with clients for outstanding payments, collaborating with the Accounting Department to ensure timely collections.
Market Analysis and Strategy:
o Monitor market trends, competitor activities, and industry developments.
o Develop concepts and strategies aimed at increasing cargo volumes and improving financial results on key trade lanes.
o Analyze trade lane performance and identify opportunities for growth.
Product and Service Development:
o Collaborate with product management and operational units to plan, develop, and implement attractive products and services.
o Actively promote Rhenus’s products and services to customers, overseas partners, and internal teams.
o Transfer knowledge and market insights of trade lanes to overseas partners and local staff.
Regulatory Compliance:
- Stay informed about changes in market regulations on trade lanes.
- Communicate compliance requirements and updates to relevant parties within the organization.
Reporting and Communication:
- Update the Sales system (SUGAR) with the latest information on client interactions and sales activities.
- Maintain accurate records of sales activities, customer interactions, and market intelligence.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.
- 2-5 years of experience in the Freight Forwarding industry is a must.
- Proven experience of sales in the freight forwarding industry.
- Proven track record in business development with a focus on "hunting" sales roles.
- Fluent in English (mandatory); competency in Korean is preferred.
- Proficiency in MS Office applications and general PC operations.
- Strong negotiation, communication, and interpersonal skills.
- Assertive, independent, and detail oriented.
- Ability to work effectively under pressure and meet tight deadlines.
- Strong team player with the ability to collaborate across different departments and cultures.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN FINY là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực cấp tín dụng khác. Công ty được thành lập vào ngày 2023-05-15 và chúng tôi đã cố gắng cung cấp dịch vụ cầm đồ tốt nhất cho khách hàng.Với hệ thống dịch vụ đa dạng, chúng tôi đem đến cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ tài chính mới nhất và đáp ứng nhu cầu của khách hàng một cách hiệu quả. Chúng tôi cũng hỗ trợ khách hàng về các vấn đề về tài chính và cung cấp chỉ dẫn, hướng dẫn và tư vấn tài chính.Chúng tôi luôn thấu hiểu cần của khách hàng và cố gắng tìm các cách chấp nhận để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng. Chúng tôi cũng khuyến khích khách hàng cẩn thận khi sử dụng các dịch vụ tài chính và sẽ hỗ trợ khách hàng trong mọi trường hợp.Với sự quan tâm chu đáo, đội ngũ nhân viên tận tâm của chúng tôi sẽ luôn ở bên bạn và giúp bạn giải quyết các vấn đề về tài chính. CÔNG TY CỔ PHẦN FINY mong muốn trở thành đối tác tin cậy của khách hàng trong suốt quá trình hợp tác.