Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
- Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email, chat, and phone.
- Identify customer needs and help customers use specific features.
- Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or impersonating users).
- Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers.
- Share feature requests and effective workarounds with team members.
- Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.
- Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams.
- Ensure the customers are well supported and happy with our service.
- Reporting illegal videos in social media.
- Posting products on online sales channels (E-commerce platform)
- Assist manager to create a User guidance/Help Center.
- Assist finance to send monthly invoices and check payment status from clients
- Perform Telesale/Sales task per required quota daily ,weekly ,monthly (40% bandwidth of working)
- Other ad-hoc tasks as assigned by the head of the department
Yêu cầu công việc
- Proficient in using the Internet and Microsoft.
- Zendesk proficient is highly referable. Technical background is appreciated.
- Able to work in English.
- Good customer service skills
- Team work, good communication.
- Self-discipline, initiative, detail-oriented and responsibility.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation
- 13th-month salary
- Company Trip, Annual Health Check
- Fonos Annual Membership after probation.
- Fun energetic team; international & collaborative culture
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Opportunities to grow professionally and play a critical role in shaping the next stage of the
company’s growth.
- Experience the true spirit of a fast-growing and well-funded startup
Tại Fonos, chúng tôi đang xây dựng ứng dụng sách nói và các nội dung khác như thiền, truyện ngủ, sách tóm tắt… cho Việt Nam. Chúng tôi đang hợp tác với các Nhà xuất bản sách lớn nhất trong nước để mang những cuốn sách nói bán chạy nhất trong nước và quốc tế đến Việt Nam. Chúng tôi đang ở giai đoạn đầu, được hỗ trợ bởi các nhà đầu tư quốc tế và gần đây đã ra mắt ứng dụng Fonos. Chúng tôi có nhiều cuốn sách nói bán chạy nhất mà bạn sẽ chỉ có thể tìm thấy trên ứng dụng của Fonos (ví dụ: Rich Dad Poor Dad của Robert Kiyosaki) và nhiều hơn nữa mà chúng tôi sẽ thêm vào kho sách nói của mình hàng tuần.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review FONOS
Công ty làm sách nhưng văn hóa và quản trị gây thất vọng nghiêm trọng
Product tìềm năng, môi trường trẻ
Sếp àm việc theo cảm tính, thích thì nịnh mà ko thích thì đuổi.
Bạn làm việc tại FONOS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn