Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Sales
• Generating business in leasing industrial properties.
• Recognizing client needs and expectations and responding to these efficiently and professionally.
• Conduct site inspections to assess viability and potential for leasing.
• Continuously source business through networking, organizing marketing and preparing pitch proposals.
• Building a solid track record in international market hitting revenue targets.
• Reporting on International market updates regarding the industry, investor sentiment, and trends, to further promote the long-term strategy.
• Building up and maintaining close relationship with people at potential investors, before and during their business operations in Vietnam.
• Define sales development and action plan every quarter within the given budget.
• Setting individual sales targets with the sales team.
• Tracking sales goals and reporting results as necessary.
• Overseeing the activities and performance of the sales team.
• The ongoing training of salespeople.
• Developing sales team through motivation, counseling, and product knowledge education.
2. Customer Service
• Achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews.
• Receive the inquiries, requests, complaints from customers by phone, online chat, email, or in-person; accurately and timely respond to them.
• Coordinate with and follow up with the relevant departments to answer customers' inquiries as well as resolve the customers' requests, complaints.
• Execute the Customer satisfaction survey by phone, online chat, email, or in-person when appropriate and the periodically survey in writing in order to get customers’ experience on BW products and service.
• Leading or supervising a team of customer service staffs.
• Build up the relationship with authorities to solve the tenants’ issues.
• Organize annual activities/ events for Tenants.
• Working closely with construction and marketing department.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree in business or related fields.
• High level written and spoken English and Mandarin.
• 4 – 5 years working in real estate industry.
• Prefer having experience in leasing industrial property.
• Experience in industrial / hi-tech business park / warehouses / factories is a strong advantage.
• Demonstrated experience in effective negotiation skills.
• Excellent client relationship management skills.
• A strong work ethic, and willingness to work hard and cohesively in a team.
• Proficient in Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.
• Enthusiasm and commitment to complete transactions and provide high levels of service to clients.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
The Noodle House - " Phở Tràng An" - ra đời đơn giản từ mong muốn gìn giữ và tôn vinh giá trị ẩm thực của người Tràng An ngàn năm văn hiến.
Từ nguyên liệu gà thả vườn, nuôi hoàn toàn bằng lúa và thức ăn sạch mang lại chất lượng thịt thơm ngon đạt chuẩn, kết hợp cùng với các gia vị thuần tự nhiên được làm tay hàng ngày, The Noodle House làm sống dậy hương vị thanh tao của món Phở cổ truyền. Đó là yếu tố tạo nên đặc trưng trong bát phở Tràng An - cũng là món phở mà The Noodle House mang đến cho người Việt và Thế giới.
Khác với các Quán phở trước đây, ngày hôm nay The Noodle House phục vụ thực khách trong mô hình Nhà hàng Á Đông với không gian mang đậm chất xưa bởi một nét mộc mạc, tự nhiên hoà quyện trong sự hiện đại, phong cách phục vụ chuyên nghiệp, tạo nên sự tinh tế và sang trọng, cũng là điểm gây ấn tượng cho các thực khách khi thưởng trọn tinh hoa ẩm thực Tràng An giữa xã hội hiện đại.