Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
TTC Solutions là đơn vị cung cấp giải pháp và dịch vụ IT chất lượng cao hàng đầu Việt Nam. Với đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm và chuyên môn vững chắc, chúng tôi tự hào đã triển khai thành công hơn 20 dự án lớn và nhỏ trong nhiều lĩnh vực, trở thành đối tác tin cậy của các doanh nghiệp trong và ngoài nước.
Thành lập năm 2016 với sứ mệnh mang lại giải pháp công nghệ giá trị và trải nghiệm vượt trội cho người dùng toàn cầu, TTC Solutions đã và đang không ngừng phát triển, mở rộng hoạt động kinh doanh, đạt mục tiêu trở thành thương hiệu nằm trong top 100 công ty công nghệ giá trị hàng đầu châu Á.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- TTC Solutions là đơn vị cung cấp giải pháp và dịch vụ IT chất lượng cao hàng đầu Việt Nam được thành lập năm 2016
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review TTC Solutions
Lúc tuyển dụng đăng tin thì bảo là có khám sức khỏe, năm review lương 2 lần. Nhưng đến lúc hỏi thì bảo ban giám đốc thấy các em khám sức khỏe không có tác dụng gì lắm nên không có khám sức khỏe nữa(rv)
Mình không hạnh phúc lắm khi làm việc cho site MB. Công ty có 1-2 dự án in-house, có thể sẽ thích hơn, nhưng phụ cấp sẽ thấp hơn làm onsite.(rv)
Lương, bảo hiểm cơ bản, không có vấn đề gì. Trả lương ngày 15, nếu 15 rơi vào thứ bảy chủ nhật thì trả vào thứ sáu(rv)