Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty Cổ phần Giải pháp Công nghệ Việt Nam (VETS) với hơn 10 năm hoạt động là một trong số các đơn vị đứng đầu lĩnh vực kinh doanh quà tặng và vật phẩm truyền thông cho các doanh nghiệp tại thị trường Hà Nội và các tỉnh lân cận.
Chúng tôi là một trong những công ty hàng đầu của Việt Nam trong lĩnh vực Sử dụng Năng lượng Tiết kiệm và Hiệu quả, với sứ mệnh giải quyết các thách thức về Năng lượng, chống lại ô nhiễm môi trường và biến đổi khí hậu trên thế giới.
Chúng tôi hợp tác với các chuyên gia Năng lượng đầu ngành trong nhiều lĩnh vực để mang tới giải pháp tối ưu cho khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các phúc lợi như bảo hiểm xã hội, chế độ nghỉ phép…theo đúng luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Đi du lịch, dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007-2011: Thành lập Vets | Energy kinh doanh trong lĩnh vực tiết kiệm năng lượng cho các doanh nghiệp, đặc biệt là các doanh nghiệp công nghiệp.
Mission
Chúng tôi là một trong những công ty hàng đầu của Việt Nam trong lĩnh vực năng lượng, với sứ mệnh giải quyết các thách thức về năng lượng, chống lại ô nhiễm môi trường và biến đổi khí hậu trên thế giới.