Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft

Cập nhật 07/10/2024 21:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft
Senior Concierge - Nhân viên dịch vụ khách hàng
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY

Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.

Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.

Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.

Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.

Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.

Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.


Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
  • Learning and Career development
  • "TakeCare" and professional working environment

Yêu cầu công việc

Qualifications:

At least 2 years of experience in the same or similar positions

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft
Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 11, ngách 39, ngõ Mai Hương, phố Bạch Mai, Phường Bạch Mai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

ABCSOFT ( VIETOPEN) đã phát triển các sản phẩm chất lượng từ những năm 2012. Abcsoft được định hướng để trở thành một công ty giải pháp phần mềm chất lượng tốt với sự sáng tạo về mô hình tổ chức và văn hóa doanh nghiệp. Abcsoft lấy Gia công phần mềm là nền tảng, phát triển con người làm cốt lõi và xây dựng sản phẩm làm cơ hội đột phá. Mô hình làm việc nhóm và văn hóa doanh nghiệp tích cực là những nỗ lực mà chúng tôi đang xây dựng nhằm tạo ra một môi trường làm việc cởi mở, bình đẳng, công bằng và tôn trọng lẫn nhau.

Với nhiều năm kinh nghiệp xây dựng các giải pháp cho doanh nghiệp lớn, sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi luôn được đánh giá cao bởi nhiều khách hàng. Bên cạnh đó giáo dục và phát triển năng lực đội ngũ thành viên kế cận cũng luôn là một trong những mục tiêu mà chúng tôi chú trọng phát triển.

Những nghề phổ biến tại Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft

Bạn làm việc tại Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft

Giải Pháp Và Phát Triển Hệ Thống Thông Tin Abcsoft

Click để đánh giá