Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
ABCSOFT ( VIETOPEN) đã phát triển các sản phẩm chất lượng từ những năm 2012. Abcsoft được định hướng để trở thành một công ty giải pháp phần mềm chất lượng tốt với sự sáng tạo về mô hình tổ chức và văn hóa doanh nghiệp. Abcsoft lấy Gia công phần mềm là nền tảng, phát triển con người làm cốt lõi và xây dựng sản phẩm làm cơ hội đột phá. Mô hình làm việc nhóm và văn hóa doanh nghiệp tích cực là những nỗ lực mà chúng tôi đang xây dựng nhằm tạo ra một môi trường làm việc cởi mở, bình đẳng, công bằng và tôn trọng lẫn nhau.
Với nhiều năm kinh nghiệp xây dựng các giải pháp cho doanh nghiệp lớn, sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi luôn được đánh giá cao bởi nhiều khách hàng. Bên cạnh đó giáo dục và phát triển năng lực đội ngũ thành viên kế cận cũng luôn là một trong những mục tiêu mà chúng tôi chú trọng phát triển.