Mô tả công việc
• Educate and train managers on Hotel On boarding programs/ Winning Culture in accordance with hotel or company policies including, performance management process, and related programmes to foster productivity, and enhance performance.
• Analyze training needs of the hotel in general and individual departments, and develop strategies which address needs, presenting in the form of a Training Business Plan for the Human Resources Manager, General Manager and Executive Committee for review.
• Familiarize yourself with the Group’S HR and Training Standards, localizing where necessary.
• Ensure effective training programs are in place for the following:
+ New Employee Orientation
+ Customer Service Training
+ Technical job specific training (through certification of departmental standards and procedures)
+ Supervisory Skills Training
+ Management Development
+ Fire, Life and Safety Training
+ Selling Skills
+ Employee retraining
• Establish a training library of books, videos, journals and audio visual materials to assist trainers in their training programs and for staff personal development
• Design, produce and implement training programmes which meet specific departmental needs in conjunction with Department Heads, ensuring that training session plans are structured and that training is effective
• Attend departmental training session and critique performance
• Liaise with other Group's L&D Team to share experiences and resources
• Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance
• Regularly communicates with staff and maintains good relations
• Contributes towards regional activities as directed by Human Resources Mananger/ Regional Director of Human Resources / General Manager
• Perform other tasks assigned by Line Manager
Quyền lợi được hưởng
- International and professional working environment
- Competitive salary range
- Competitive benefit packages (14 annual leaves/Paid birthday Leave/Employee Program/Accident Insurance...)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management. A post Graduation in Human Resources Management/ L&D is desirable.
- 4 years of relevant experience or similar supervisory role in international brand hotel chains (5 stars), or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
- CV
ICS (I Can School) là Ngôi trường ra đời để mang đến cho trẻ một môi trường giáo dục hạnh phúc. Trẻ sẽ có cơ hội được tôn trọng giá trị riêng biệt, phát triển những tiềm năng cá nhân, trang bị những gì là cần thiết nhất để thích ứng với đời sống xã hội và chuẩn bị cho tương lai nghề nghiệp với Tư duy Kiến tạo và lòng tự tin để cất lên tiếng nói “I CAN” - “CON CÓ THỂ”
ICS được đồng hành bởi FAROS Education & Consulting – đơn vị tư vấn chuyên môn và vận hành chuyên nghiệp cho các tổ chức giáo dục, và Phong trào Design for Change – Phong trào trẻ em lớn nhất thế giới hiện có mặt tại hơn 100 quốc gia với mục đích nuôi dưỡng và phát triển tư duy kiến tạo của trẻ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành