Việc làm GLOBAL LINK

Cập nhật 09/11/2024 15:36
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GLOBAL LINK
[TAM SƠN] HN - Senior Client Advisor (Hermes)/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
GLOBAL LINK
21 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Global Link – Niềm đam mê thời trang và phong cách sống

Thông qua chuỗi cửa hàng sang trọng, Global Link là tập đoàn bán lẻ hàng cao cấp duy nhất tại Việt Nam. Chúng tôi không chỉ mang về những thương hiệu thời trang từ những nhà thiết kế danh tiếng, mà còn mang về một phong cách sống đẳng cấp cho khách hàng của mình ở Việt Nam.

  • Chúng tôi là một trong những tập đoàn quốc tế đầu tiên ở Việt Nam, là đại diện cho các nhãn hiệu thời trang cao cấp thông qua mạng lưới phân phối, bán lẻ và nhượng quyền.
  • Tình yêu thời trang đã thúc đẩy chúng tôi chọn lựa những nhãn hiệu độc đáo và ưu tú nhất để làm đại diện. - Đây không hẳn là việc kinh doanh mà là một niềm đam mê đối với thời trang.
  • Đội ngũ mua hàng của chúng tôi với những cá nhân có thẩm mỹ cao và là những người góp phần thiết lập các xu hướng thời trang ở Việt Nam. Đội ngũ mua hàng của chúng tôi góp phần chủ chốt trong việc hỗ trợ những khách hàng ở Việt Nam khám phá niềm vui thích đến từ việc sử dụng hàng hiệu.
  • Chúng tôi chỉ mang về những thứ khả dụng mà chính chúng tôi cũng có thể khoác lên người!

Những nghề phổ biến tại GLOBAL LINK

Bạn làm việc tại GLOBAL LINK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GLOBAL LINK

GLOBAL LINK

Click để đánh giá