Mô tả công việc
Purpose
To deliver the best-in-class customer service in Vietnam market.
Main tasks
• Receive and solve customer’s inquiries via channels as Call and Email.
• Provide guidance for customers (Product, campaign information, Registration guide and User guide).
• Help checking status and replying customer’s general customer information, Credit Limit information, Loan information, Transaction information, … base on customer’s...
Yêu cầu công việc
Professional requirement
• Background in Consumer banking industry and solid understanding of customer services executions.
• Proficient in MS Office applications, including Word, Excel and PowerPoint
• Strong sense of responsibility, able to work independently and efficiently
• Experience in digital lending process is a plus
Most challenging and difficult parts
• Need to get used to English...
Quyền lợi được hưởng
Cathay insurance
Domestic and oversea training
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.