Yêu cầu công việc
Requirements:
1. Education background requirements:
- Degree qualified in Finance and Accounting area. Completion or partial completion of professional accounting qualifications (ACCA, CPA, ICAEW) is a plus.
2. Experience/Industry requirements:
- Good people leadership and ability to cooperate smoothly with other teams.
- Keen to drive changes via automation and system integrations to improve efficiency and productivity.
- Ability to effectively make decisions with limited time and information.
- Achieve results through influence, persuasion, collaboration, and relationship building.
- Strong Microsoft Office skill, especially Excel. Experience in dealing with large volume data.
- Minimum 3 years of relevant working experience.
- Experience using NetSuite accounting software is a plus.
- Be careful and honest.
- Ability to work under pressure and independently.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
CK được thành lập năm 1966, có trụ sở chính đặt tại Yingge, Đài Loan. CK bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 1994 và đầu tư xây dựng nhà máy vào năm 1999. Khởi đầu với tinh thần phục vụ khách hàng theo tiêu chí “An toàn, vệ sinh, chất lượng cao”. Hiện CK là nhà sản xuất sứ lớn nhất tại Việt Nam, có dây chuyền sản xuất với 2 dòng sản phẩm là Gia Dụng và HORECA.