Mô tả công việc
1. HR
- Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates;
- Make Labor Contract.
2. Basic accounting:
3. Administration responsibilities:
4. Reception responsibilities:
5. Other office works as assigned by the company.
Yêu cầu công việc
- Education level:Uni
Language:English fluency
At least 2 years experiences in HR and Administration field.
Good knowledge about Labor law and social insurance law. - Temporary staff for 8 months
- ■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
Quyền lợi được hưởng
- Working period: 8 months
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance:
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
Công ty Cổ phần H. NICHOLAS & CO. được thành lập theo Chứng nhận Đăng ký doanh nghiệp số 3702707525 cấp ngày 19/11/2018 của Sở Kế hoạch và Đầu tư tỉnh Bình Dương, hoạt động trong lĩnh vực gia công sản xuất đỗ gỗ nội thất cao cấp xuất khẩu.
Nhà máy sản xuất đặt tại địa chỉ: Thửa Đất số 1, tờ bản đồ số 51, Khu phố 8, Phường Uyên Hưng, Thị xã Tân Uyên, tỉnh Bình Dương, Việt Nam. Với quy mô nhà xưởng gần 15.000 m2 và trên 500 nhân sự, thị trường xuất khẩu chính là Hoa Kỳ và Châu Âu.