Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần HĐB Hà Nội chính thức khai trương và đi vào hoạt động với tên giao dịch quốc tế là HĐB Ha Noi Joint Stock Company (HĐB) từ năm 2009, là một trong những đơn vị hoạt động sản xuất kinh doanh trong lĩnh vực Máy văn Phòng,Thiết bị trình chiếu, Công nghệ thông tin và sản xuất, cung cấp các thiết bị: nội thất Văn phòng, Khách sạn, Gia đình, Trường học, Bệnh Viện, ..... Công ty CP HĐB Hà Nội chúng tôi chuyên nhập khẩu và phân phối các mặt hàng:
- Máy chiếu (Projector), Màn chiếu, phụ kiện máy chiếu
- Máy tính xách tay (Laptop)
- Máy tính để bàn (PC) và các linh kiện, phụ kiện
- Thiết bị văn phòng: Máy Fax, Máy In, Máy Photocoppy,...
- Thiết bị giáo dục: Phòng Lap không dây, bảng điện tử, hệ thống âm thanh, học đường, hội trường ,...
Công ty chúng tôi có một đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt huyết, đoàn kết và gắn bó đã tạo nên văn hóa HĐB ngay từ những ngày đầu thành lập. Công ty HĐB là một môi trường chuyên nghiệp, luôn tạo điều kiện tốt nhất trong quá trình làm việc của cán bộ nhân viên và phục vụ khách hàng.