Việc làm Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội

Cập nhật 12/10/2024 23:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội
Sales Officer (Tenant Coordinator, Aeon Mall Binh Tan & Aeon Mall Tan Phu - 442)
Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field;
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội
Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 21, ngõ 25, phố Bùi Huy Bích, Phường Hoàng Liệt, Quận Hoàng Mai

Công ty Cổ phần HĐB Hà Nội chính thức khai trương và đi vào hoạt động với tên giao dịch quốc tế là HĐB Ha Noi Joint Stock Company (HĐB) từ năm 2009, là một trong những đơn vị hoạt động sản xuất kinh doanh trong lĩnh vực Máy văn Phòng,Thiết bị trình chiếu, Công nghệ thông tin và sản xuất, cung cấp các thiết bị: nội thất Văn phòng, Khách sạn, Gia đình, Trường học, Bệnh Viện, ..... Công ty CP HĐB Hà Nội chúng tôi chuyên nhập khẩu và phân phối các mặt hàng:

  • Máy chiếu (Projector), Màn chiếu, phụ kiện máy chiếu
  • Máy tính xách tay (Laptop)
  • Máy tính để bàn (PC) và các linh kiện, phụ kiện
  • Thiết bị văn phòng: Máy Fax, Máy In, Máy Photocoppy,...
  • Thiết bị giáo dục: Phòng Lap không dây, bảng điện tử, hệ thống âm thanh, học đường, hội trường ,...

Công ty chúng tôi có một đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt huyết, đoàn kết và gắn bó đã tạo nên văn hóa HĐB ngay từ những ngày đầu thành lập. Công ty HĐB là một môi trường chuyên nghiệp, luôn tạo điều kiện tốt nhất trong quá trình làm việc của cán bộ nhân viên và phục vụ khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội

Công Ty Cổ Phần HĐB Hà Nội

Click để đánh giá