ABOUT US
- Company’s industry: Provides HR services such as recruitment services, payroll services, attendance automation, company platform services and other HR outsourcing services.
- Working location: Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh
- Working time: 8:45 am – 5:45 pm from Monday to Friday
- Report to: Country manager
BENEFITS:
- Paid social insurance with full salary from the probationary period
- Probation: 2 months
- 13th month salary
- 12 annual leave + 1 day for birthday + Christmas day
JOB DESCRIPTION:
Service Delivery (40%)
- Creatively crystallize scope of HR services and business models for strong value proposition to clients
- Proactively market and sell the services and see through the implementation and deliverables
- Provide guidance and ensure client’s HR policies and practices fully complied with local labor ordinance and other related rules and regulations
- Conduct HR related analysis, develop reports and present insights to clients.
- Build strong client relationships and drive business revenue and profitability.
- Monitor strategy implementation and make necessary adjustments.s
HR & Admin (60%)
- Conduct meetings with business units to understand and address their HR needs.
- Develop HR solutions, programs, and policies based on business needs.
- Manage end-to-end recruitment processes.
- Provide HR guidance to line management and ensure legal compliance.
- Improve employee engagement, morale, productivity, and retention.
- Work closely with management and employees to improve work engagement, build morale, and increase productivity and retention.
- Provide HR policy guidance and interpretation.
- Assist international employees with expatriate assignments.
REQUIREMENTS
- Relevant degree in Human Resource Management or equivalent with at least 4 years working experience as an HR Generalist/HR Business Partner.
- Ability to multi-task in a fast-paced, dynamic work environment to meet deadlines.
- Strong drive to create a positive work culture/environment and ensure a high level of employee engagement.
- Track record of strong stakeholder management/partnerships with middle and senior management within dynamic, fast-paced organisations. Strong communication skills are necessary.
- Fluency in English is mandatory, fluency in another APAC language is advantageous.
- Experience in Talent Acquisition (especially tech talents) is a strong plus.
- Experience in using HRIS, or related HR systems is a plus.
- Experience in Talent Management, such as developing talent programs (selection, engagement and development) is a plus.
HOW TO APPLY
Please send your CV to [email protected]
For further information, please contact Ms Trang - 0778890510 (Zalo/Call)
HNC Quốc tế là công ty con thuộc tập đoàn HNC Group thành lập năm 2001
* Các đối tác chiến lược:
- Năm 2007: Thành lập HNC Quốc tế.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với OCS/ANA của Nhật Bản.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với City Link/ Malaysia.
- Năm 2013: Ký hợp tác chiến lược với SF Express của Trung Quốc.
- Năm 2015: Ký hợp tác chiến lược với Hanjin của Hàn Quốc.
* Năng lực thông quan:
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 100/2010/TT - BTC về chuyển phát nhanh qua đường hàng không.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
* Định hướng phát triển:
- Mở rộng mạng lưới toàn quốc để thu gom hàng hóa đi quốc tế.
- Mở chi nhánh ra nước ngoài: Mỹ, EU, Hàn Quốc, Nhật Bản, Hongkong, Singapore, Trung Quốc,Thái Lan, Đài Loan...
- Cung cấp dịch vụ: Chuyển phát nhanh hàng hóa, logistics, warehouse, e-commerce, thông quan.
- Xây dựng đội ngũ nhân sự làm việc chuyên nghiệp, có người nước ngoài làm việc trực tiếp.
- Tạo phúc lợi, chính sách hướng đến nâng cao đời sống người lao động.