Việc làm In Hospitality

Cập nhật 23/11/2024 14:13
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần In Hospitality
Server Casual - Nhân viên Phục vụ thời vụ (6 tháng)
In Hospitality
16 việc làm 16 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
  • Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
  • Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
  • Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
  • Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
  • Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
  • Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
  • Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
  • Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
  • Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
  • Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
  • Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
  • Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
  • Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participate in regular team-building activities.
  • Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.

Yêu cầu công việc

Work Experience

  • Experiences in similar role at luxury hotels/resorts

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
  • Good English skills

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần In Hospitality
In Hospitality Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
194 Hoàng Văn Thụ, Phường 09, Quận Phú Nhuận

Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.

Những nghề phổ biến tại In Hospitality

Bạn làm việc tại In Hospitality? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Hospitality

In Hospitality

Click để đánh giá